13.juni 2006 – møte nr. 247
Se punkt E-post.
Vedtak: Vi takker ja til jobben på vernepleier-høgskolen.
Lars Ole gir Høgskolen beskjed.
29.august 2006 – møte nr. 248
Vi er invitert til Høgskolen i Akershus (HIAK)
Mandag 18. september på Kjeller.
John-Harald og Tone Irene blir med.
Fredag 20. oktober på Fornebu.
Leif Kåre og Tove blir med.
Tirsdag 12. desember på Kjeller.
Kanskje Martin og en annen.
Vedtak: Lars Ole sender bekreftelse.
12.september 2006 – møte nr. 249
Lars Ole har sendt bekreftelse til Høgskolen i Akershus
på at vi kommer og hva vi trenger av utstyr.
Hvem skal gå i stede for Tone Irene på mandag 18. september?
Vedtak: Anne blir med på mandag 18. september.
Lars Ole henter Anne kl. 07.40
og John-Harald kl. 07.50.
26.september 2006 – møte nr. 250
Jon-Harald og Lars Ole holdt foredrag 18. september
fra kl. 09.00 til 12.00.
Det var over 60 1-års studenter med liten erfaring.
De kjente ikke til oss eller så mye om selvbestemmelse.
Vi fortalte om vårt arbeid og viste mange bilder.
Vi viste videoen ”På fire hjul”.
Vedtak: Neste gang er 20. oktober på Fornebu.
10.oktober 2006 – møte nr. 251
Tove og Leif Kåre skal holde foredrag om RGB
på Høgskolen i Akershus, avdeling Fornebu 20. oktober 2006.
Vi får lønn for jobben.
Vedtak: Lars Ole henter Leif Kåre kl. 07.55 og Tove kl. 08.00.
Vi er ferdige kl. 12.00.
24.oktober 2006 – møte nr. 252
Tove fortalte fra begynnelsen av historien til RGB.
Leif Kåre opplevde at studentene var veldig fornøyde.
De forsto ikke hvorfor
det ikke var flere rådgivningsgrupper i Norge.
De stilte mange spørsmål
etter å ha blitt ekstra utfordret på dette.
Vedtak: Martin blir med 12. desember.
John-Harald eller Tove blir nr. 2
5.desember 2006 – møte nr. 254
Martin og John-Harald drar sammen med Lars Ole
til Høgskolen på tirsdag 12. desember.
Foredraget starter kl. 09.00 og er ferdig kl. 12.00.
Vedtak: Martin står ved Løkketangen kl. 07.30.
John-Harald står på Lysaker kl. 07.45.
16.januar 2007 – møte nr. 255
Martin var sammen med Lars Ole på Høgskolen i Akershus,
Vernepleier utdanningen. Det var nervepirrende, men det gikk bra.
Martin hoppet i det og ble lærer for en dag.
Elevene syntes det var spennende
å høre en funksjonshemmet fortelle om sine egne erfaringer.